+994 70 536 75 75
Həsən bəy Zərdabi 3166

İdman masajı nədir, İdman masajının növləri

Bir çox peşəkar idmançı iddia edir ki, bütün məşq proqramına təkcə məşq deyil, həm də müntəzəm masaj daxil edilməlidir.


İdmanın bütün sahələrində müxtəlif əzələ qruplarından müxtəlif üsullarla istifadə edildiyi üçün ixtisaslı idman masajı terapevtinin dayaq-hərəkət sistemi və hər bir idmançı üçün müalicə üsulları haqqında məlumatı olmalıdır. İdman masajı tez-tez İsveç masajı, dərin toxuma , miyoterapiya, şiatsu , akupressura kimi digər masaj terapiya növlərindən dəstək alır .


İdman masajı nəyə faydalıdır?

idman masajı prosedurları


İdman masajının həm peşəkar idmançılara, həm də gündəlik məşq edən hər kəsə verə biləcəyi bir çox fayda var.


Əzələləri rahatlaşdırır.

Yorğunluqla mübarizə aparır.

Oynaqlarınızın ətrafındakı şişkinliyi azaldır.

Qan dövranını və immunitet sistemini yaxşılaşdırır , buna görə də orqanizm özünü daha tez yeniləyir.

Bədəninizin müqavimətini və elastikliyini artırır.

Ürək döyüntülərini yavaşlatır və qan təzyiqini aşağı salır.

Ağır məşqdən sonra bədəninizin daha sürətli bərpasına kömək edir.

Əzələlərdə gərginliyi azaldaraq zədələrin qarşısını almağa kömək edir.

Bunların xaricində idman masajı bədəni oxuyub həssas toxumaların və ya zəif əzələlərin olduğu nöqtələri görə bilir və bu sahələri gücləndirərək zədələnməsinin qarşısını alır. Bəzi insanlar hətta yarışlarda iştirak edən idmançıların sərhədlərinin genişləndiyinə inanırlar.


İdman masajı əvvəlcə özünü ağır məşqlərlə məcbur edən insanlar üçün yaradılsa da, hər kəs bu terapiyanı gündəlik həyatında ala bilər. Əgər bütün günü kiçik uşaqların ətrafında qaçırsınızsa və ya fiziki cəhətdən ağır işiniz varsa ; Daimi idman masajı sizə kömək edə bilər. İdman masajı əlilliyi olan insanlara reabilitasiya proqramı kimi də təklif oluna bilər.


Tədbirlər

xəstəlik və idman masajı


İdman masajı müalicəsi almadan əvvəl diqqət etməli olduğunuz bəzi məqamlar var. Aşağıdakı şərtlərdən biri və ya bir neçəsi varsa, idman masajı almaq tövsiyə edilmir:


qızdırma, hər hansı bir infeksiya və ya xəstəlik

Açıq yara, göyərmə, əzələ yırtığı, şişlik və ya yanma

ciddi tibbi vəziyyət və ya xəstəlik

dəri infeksiyası

Diabetli insanların da bu müalicəni qəbul etməsi düzgün olmaya bilər. Buna görə də, vəziyyətiniz barədə terapevtinizə məlumat verməyinizə əmin olun. Bunlara əlavə olaraq, hamiləsinizsə və ya hamiləliyə dair hər hansı bir şübhəniz varsa, bunu terapevtinizlə də paylaşmalısınız. Həmçinin, idman masajı kəskin və ya uzun müddətli psixi pozğunluğu olan insanlar üçün uyğun olmaya bilər.


Masaj terapevtləri , masajın müştərilərinə nə zaman zərər verdiyini anlamaq üçün öyrədilir. Fərqli bir vəziyyət inkişaf edərsə, terapevtiniz sizi başqa bir tibb işçisinə yönləndirəcək.


İdman masajından nə gözləmək olar

idman masajı üsulları


İdman masajında ​​istifadə edilən tıqqıltı hərəkətləri demək olar ki, həmişə ürəyə yönəldilir. Bu qan və limfa axını artırmaq üçün nəzərdə tutulmuşdur. Əlbəttə ki, terapevtinizin bəzən əks istiqamətdə daha qısa tıqqıltı hərəkətləri etdiyini görə bilərsiniz. Bu əzələ liflərini uzatmaq üçündür.


Masaj terapiyanız, adətən əlin və barmaqların daxili hissəsindən istifadə edərək müxtəlif tıqqıltı hərəkətləri ilə başlayacaq. Bu şəkildə bədəninizdəki toxumalar isinəcək və qan axını artacaq. Masajın başlanğıcında bu mərhələdə terapevtiniz bədəninizdəki həssas nöqtələri müəyyən edir və terapiyanın sonrakı mərhələsində bu nöqtələrə daha az təzyiq edir.


Masaj terapevtiniz ehtiyaclarınıza uyğun olaraq müxtəlif texnikalar tətbiq edə bilər.


İdman masajını nə qədər tez-tez etməlisiniz?

masaj təqvimi


Vücudunuzu daim fiziki olaraq itələyirsinizsə, masaj terapevtinizlə müntəzəm görüşlər təşkil etmək yaxşı bir fikir ola bilər . Masaj müalicələri arasında nə qədər vaxt olması tamamilə məşqlərinizin tezliyindən və ağırlığından asılıdır. Təqvim yarada bilmirsinizsə, terapevtinizdən kömək ala bilərsiniz. Masaj terapiyalarınız arasında çox vaxt olmadığından əmin olun , əks halda tərəqqi yavaşlayacaq.


İdmandan sonra masaj

İdman masajı sizi rahatlaşdırmaq və əzizləmək üçün nəzərdə tutulmayıb. Bu texnikanın məqsədi sizi gələcək xəsarətlərdən qorumaq və bədəninizin bərpasını sürətləndirməkdir. Bu masaj terapiyası sizi bir az yorğun və ya ağrılı hiss etdirə bilər , ona görə də masajdan sonra özünüzü müalicə etmək yaxşı fikirdir. Sağalmaq üçün edə biləcəyiniz ən yaxşı şey duş qəbul etmək və ya masajdan sonra uzanıb bədəninizi dincəlməkdir.


İdman masajından sonra bir neçə saat ərzində çox yemək və spirtli içki qəbul etməmək tövsiyə olunur .


Masajın bədənə susuzlaşdırma kimi təsiri ola bilər, buna görə də bunun qarşısını almaq üçün masajdan sonra bol su içməyi unutmayın.


İdman masajının növləri

İdman masajı xüsusi zədələrə və ya müxtəlif məşqlərə görə dəyişə bilər . Məşq rejiminiz və sağlamlıq problemlərinizdən fərqli olaraq, terapiyanız idman tədbirlərindən əvvəl və ya sonra da dəyişə bilər.


Baxım və ya təlim masajı

İdmandan sonra masaj

İdman tədbirləri arasında masaj

İdmandan sonra masaj

reabilitasiya masajı

home-logo
home-logo

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking