+994 70 536 75 75
Həsən bəy Zərdabi 3166

Sauna nədir, Saunanın faydaları və riskləri nələrdir

Sauna nədir?


Saunalar min illərdir istifadə olunur və bu gün də populyardır. Sauna insanların dincəlməsinə və dincəlməsinə kömək edə bilər və digər sağlamlıq faydaları da ola bilər.


Tərləmə uzun müddət müalicə olaraq istifadə edilmişdir. Harvard Sağlamlıq Nəşrlərinə görə Mayyalılar 3000 il əvvəl tər evlərindən istifadə edirdilər . Finlandiyada saunalar min illərdir istifadə olunur və hər 3 Finlidən 1-i hələ də istifadə edir. ABŞ-da (ABŞ) bir milyondan çox sauna olduğu düşünülür.


Saunalar üçün təklif olunan əsas faydalar istirahət və ürək-damar sağlamlığıdır. Ancaq sauna hər kəs üçün uyğun olmaya bilər.


Saunanın faydaları və riskləri nələrdir?

Saunalarla bağlı bir neçə əsas məqam var. Daha ətraflı əsas məqalədə.


Sauna insanların quru istidə dincəlmək məqsədi daşıdığı otaqdır.

Bu, məşqdən əldə edilənlərə bənzəyən ürək-damar sağlamlığı üçün faydalar təmin edə bilər.

Saunadan əvvəl və ya sauna zamanı spirt içmək təhlükəli ola bilər.

Ürək-damar problemi olan və ya hamilə olan hər kəs saunadan istifadə etməzdən əvvəl həkimə müraciət etməlidir.

Sauna nədir?

Sauna rahatlamağa kömək edir və digər sağlamlıq faydaları da ola bilər.

Sauna adətən 70° ilə 100° Selsi və ya 158° ilə 212° Fahrenheit arasında qızdırılan otaqdır.


Ənənəvi Fin saunaları adətən quru istilikdən istifadə edir, nisbi rütubət çox vaxt 10-20 faiz arasındadır. Digər sauna növlərində rütubət daha yüksəkdir. Məsələn, türk tipli saunalar daha yüksək rütubət səviyyəsinə malikdir.


Saunadan istifadə dərinin temperaturunu təxminən 40° Selsi və ya 104° Fahrenheit-ə qaldıra bilər.


Dərinin temperaturu yüksəldikcə ağır tərləmə də baş verir. Bədən sərinləməyə çalışdıqca ürək dərəcəsi yüksəlir. Saunada qısa vaxt keçirərkən bir litrə yaxın tər itirmək qeyri-adi deyil.


Sauna növləri

Otağın necə qızdırıldığına görə bir neçə növ sauna var.


Bunlara daxildir:


Taxta yandırma : Taxta sauna otağını və sauna qayalarını qızdırmaq üçün istifadə olunur. Odun yanan saunalar adətən aşağı rütubət və yüksək temperatura malikdir.


Elektriklə qızdırılan : Odun yanan saunalar kimi, elektriklə qızdırılan saunalar da yüksək temperatura və aşağı rütubətə malikdir. Yerə bərkidilmiş elektrik qızdırıcısı sauna otağını qızdırır.


İnfraqırmızı otaq : Uzaq infraqırmızı saunalar (FIRS) odun yanan və elektriklə qızdırılan saunalardan fərqlidir. Xüsusi lampalar bütün otağı deyil, bir insanın bədənini qızdırmaq üçün işıq dalğalarından istifadə edir. Temperaturlar adətən digər saunalardan aşağı olur, lakin insan eyni tərzdə tərləyir. Adətən, infraqırmızı saunalar təxminən 60 ° C-dir.


Buxar otağı : Bunlar saunalardan fərqlidir. Quru istiliyin əvəzinə buxar otağı yüksək rütubət və nəmli istiliyi əhatə edir.



Mümkün sağlamlıq faydaları

Saunanın necə qızdırılmasından və ya rütubət səviyyəsindən asılı olmayaraq, bədənə təsirləri oxşardır.


İnsan saunada oturduqda ürək döyüntüləri artır və qan damarları genişlənir. Bu, saunadan istifadə müddətindən asılı olaraq aşağı və ya orta səviyyəli məşqlərə bənzər şəkildə dövranı artırır.


Saunadan istifadə edərkən ürək döyüntüləri dəqiqədə 100-150 vuruşa qədər arta bilər. Bu, bəzi sağlamlıq faydaları gətirə bilər.


Ağrının yüngülləşdirilməsi

Artan dövran əzələ ağrısını azaltmağa, oynaqların hərəkətini yaxşılaşdırmağa və artrit ağrısını asanlaşdırmağa kömək edə bilər.


Stress səviyyələrinin azaldılması

Saunadakı istilik qan dövranını yaxşılaşdırdığı üçün bu, həm də rahatlamağa kömək edə bilər. Bu, rifah hisslərini yaxşılaşdıra bilər.


Ürək-damar sağlamlığının yaxşılaşdırılması

Saunadan istifadə edərkən stress səviyyəsinin azalması ürək-damar hadisələri riskinin azalması ilə əlaqələndirilə bilər.


Finlandiyada aparılan bir araşdırma 20 il ərzində 42-60 yaş arası 2315 kişini izlədi. Tapıntılar, saunadan istifadə edən insanların bir ola biləcəyini irəli sürdüaşağı riskEtibarlı Mənbəürək-damar xəstəliyindən ölüm.


Tədqiqat iştirakçılarından cəmi 878-i ürək-damar xəstəlikləri, koronar arteriya xəstəliyi və ya qəfil ürək ölümündən dünyasını dəyişib. İştirakçılar həftədə bir dəfə, həftədə iki-üç dəfə və həftədə dörd-yeddi dəfə olmaqla saunadan nə qədər istifadə etdiklərinə görə təsnif edildi.


Ürək-damar risk faktorlarına uyğunlaşdırıldıqdan sonra saunadan istifadənin artması ölümcül ürək-damar xəstəliklərinin riskinin azalması ilə əlaqələndirildi.


Həftədə iki-üç dəfə saunadan istifadə edən iştirakçılar, həftədə yalnız bir dəfə istifadə edənlərə nisbətən ani ürək ölümü ilə üzləşmə ehtimalı 22 faiz azdır. Həftədə dörd-yeddi dəfə saunadan istifadə edənlərin ani ürək ölümünə məruz qalma ehtimalı həftədə bir dəfə sauna istifadə edənlərə nisbətən 63 faiz, ürək-damar xəstəliklərindən ölmə ehtimalı isə 50 faiz azdır.


Sauna istifadəsi ilə ürək xəstəliklərindən ölüm hallarının azalması arasında müəyyən əlaqənin olub olmadığını öyrənmək üçün daha çox araşdırmaya ehtiyac var .


Sauna istifadəsi də aşağı qan təzyiqi və inkişaf etmiş ürək funksiyası ilə əlaqələndirilə bilər.


Tədqiqatlar perspektivli olsa da, sauna istifadəsi ürəyi sağlam saxlamaq üçün məşq proqramını əvəz etməməlidir. Müntəzəm məşqin faydalarını dəstəkləyən daha çox sübut var.

home-logo
home-logo

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking