+994 70 536 75 75
Həsən bəy Zərdabi 3166

Üzgüçülük dərsləri, Üzgüçülük hovuzu

Üzgüçülük idmanın ən əyləncəli və az təsirli formalarından biridir. Penny Hunking bu hərtərəfli bədən məşqinin bir çox sağlamlıq faydalarını araşdırır.


Üzgüçülük unikaldır! Yaşından, sağlamlığından və bacarığından asılı olmayaraq, demək olar ki, hər kəs üçün əla məşq forması olan üzgüçülük həftəlik fiziki fəaliyyət hədəfinizə çatmağınıza kömək etmək üçün super bir yol ola bilər. Faktiki olaraq hər kəs üçün əlçatan olan üzgüçülük fiziki və zehni sağlamlığınıza müsbət təsir göstərə bilər və daha uzun yaşamanıza kömək edə bilər. Yaxşı xəbər odur ki, sən anadan olduğun andan etibarən üzməyə başlaya bilərsən, amma üzə bilmirsənsə və ya özünə güvənən üzgüçü deyilsənsə, öyrənmək üçün heç vaxt gec deyil.


Üzgüçülüyün sağlamlıq faydaları nələrdir?

Üzgüçülük əslində bütün bədən məşqidir. Bu, az təsirə malikdir, çəki daşımır və üzgüçülər qaçan və ya velosiped sürənlərdən daha soyuqdur, buna görə də hamilə olanlar, zədə və ya uzun müddətli xəstəlikdən əziyyət çəkənlər də daxil olmaqla, hamı üçün əladır.


Su havadan təqribən 800 dəfə sıxdır, buna görə də vücudunuz onun içindən keçmək üçün daha çox çalışır, lakin digər fəaliyyətlərlə müqayisədə daha az təsir göstərir. Daimi üzgüçülük sizi formada saxlamağa, əhvalınızı yüksəltməyə və ürək xəstəliyi, tip 2 diabet və insult kimi xroniki xəstəliklərin riskini azaltmağa kömək edə bilər. Bu, uzunmüddətli sağlamlıq problemləri olan insanlar üçün xüsusilə faydalıdır və artritdən əziyyət çəkənlərdə birgə ağrıları azaltmağa kömək edə bilər. İstər istirahət, istərsə də yarışma məqsədi ilə üzən insanların fiziki fəaliyyət qaydalarına əməl etmə ehtimalının səkkiz dəfə yüksək olduğu düşünülür.


Həyat mərhələlərində üzgüçülük

Uşaqlar


Üzgüçülük kiçik yaşlardan öyrənmək üçün son dərəcə vacib bir bacarıqdır və uşaqlara yerimək, danışmaq və saymaq kimi bacarıqları daha tez mənimsəməyə kömək edə bilər.


Böyük Britaniya su ilə əhatə olunub və üzgüçülük qabiliyyəti uşaq hovuzda, göldə, çayda və ya dəniz kənarında çətinliklə üzləşdikdə onun sağ qalma şansını artırır. Körpələri və körpələri hovuza sıçramağa aparmaq onların suya inamını artırmağa kömək edəcək.


Bir çox hovuz körpələr üçün üzgüçülük dərsləri təklif edir və bunlar tədricən üç ildən beş yaşa qədər daha strukturlaşdırılmış dərslərə çevrilir. Gəncləri üzməyə həvəsləndirmək onları daha aktiv hala gətirmək üçün sadəcə bir yoldur və bunun da əsaslı səbəbi var. Beş yaşına çatmamış hər on uşaqdan birindən azı Böyük Britaniyanın Baş Tibb Mütəxəssisinin gündə üç saat aktiv olmaq qaydalarına cavab verir. On bir yaşından kiçik dörddə birindən azı gündə bir saat aktivdir.


İdeal olaraq, heç bir uşaq üzgüçülük üzrə minimum bacarıq və inam standartına cavab verə bilməyən məktəbi tərk etməməlidir və Milli Kurrikuluma “suda işləmək bacarığı” elementi daxil edilmişdir. Açar Mərhələ 2-nin sonunda (on bir yaş) şagirdlərin ən azı bir 25 metr uzunluğunda üzməyi bacarması, şəxsi sağ qalmaq üçün əsas bacarıqlara malik olması və su təhlükəsizliyi anlayışını nümayiş etdirməsi gözlənilir.


Üzgüçülük əla fəaliyyətdir və valideynlər, nənə və babalar və digər baxıcılar üçün uşaqlara üzməyi öyrənməkdə dəstək olmaq vacibdir – bütün ailəni bu işə cəlb edin və bir araya gəl.


Böyüklər


Həvəskar Üzgüçülük Dərnəyinin məlumatına görə, İngiltərədə 14 yaşdan yuxarı doqquz milyona qədər insan, xüsusən də 65 yaşdan yuxarı olanlar (mart 2015) heç vaxt üzməyi öyrənməyib. Yenə də öyrənmək üçün heç vaxt gec deyil və bir çox obyekt böyüklər üçün üzməyi öyrənmək üçün xüsusi dərslər təklif edir. Başlayanlar üçün dərslər suya olan inamınızı artırmağa və sizə əsas vuruşları öyrətməyə diqqət yetirir. Üzgüçülük üzrə təlimatçılar hətta ən əsəbi böyüklərlə də məşğul olmağa öyrəşiblər və səbr vədrələri var.


Daimi üzgüçülük hər yaşda olan yetkinlər üçün bir sıra potensial sağlamlıq faydalarına malikdir, o cümlədən:


Oynaqlara az təsir edən bütün bədən məşqi

Təkmilləşdirilmiş əzələ tonusu və gücü

Təkmilləşdirilmiş elastiklik

Anksiyete və stresdən azad olmaq və rifahı artırmaq

Düzgün nəfəs almağı mənimsəməklə astma simptomlarının yaxşılaşdırılması

Ürək xəstəliyi və tip 2 diabet riskini azaldır

Artritdən ağrının aradan qaldırılması

Beyinə qan axını artıraraq psixi sağlamlığa faydalıdır

Xüsusilə postmenopozal qadınlar üçün təkmilləşdirilmiş sümük sıxlığı

İngiltərə Xalq Sağlamlığı böyüklərə hər həftə 150 ​​dəqiqə orta-güclü fiziki fəaliyyətdə iştirak etməyi tövsiyə edir və üzgüçülük bu məqsədə çatmağa kömək edə bilər.


Hamiləlik


Üzgüçülük hamiləlikdə təhlükəsiz sayılır və sizi formada saxlamağa kömək edə bilər. Su, xüsusilə hamiləliyin son mərhələlərində böyük bir rahatlama ola biləcək əlavə körpə çəkisini dəstəkləməyə kömək edir. Sağlam bir hamiləliyiniz varsa, üzgüçülük müntəzəm məşq üçün super seçim ola bilər, lakin üzgüçülük sizin üçün yeni olub-olmadığını əvvəlcə həkiminizlə yoxlayın.


Əgər hamilə qalmadan əvvəl müntəzəm üzgüçüsinizsə, hamiləlik boyunca adi rejiminizə davam edə bilməlisiniz. Zövq aldığınız və rahat hiss etdiyiniz bir vuruş seçin. Bəzi hovuzlar xüsusi aquanatal seanslar təklif edir - digər gələcək analarla görüşmək üçün əla bir yoldur.


Zədə var? Üzməyə get!

Zərbənin az olması və ağırlıq daşımadığı üçün üzgüçülük zədədən əziyyət çəkənlər üçün idealdır. Bu, oynaq ağrısından və bel zədəsi və ya siyatik sinirdən zədə alanlar üçün böyük bir rahatlama təklif edə bilər.


Üzgüçülük əzələlərin səfərbər edilməsinə və boşaldılmasına və elastikliyin artırılmasına kömək etməklə yanaşı, ürək-damar məşqləri təklif edir, beləliklə, digər fəaliyyətlər çətin olarkən fitnesin qorunmasına kömək edə bilər. Məşq etməyə başlamazdan əvvəl sağlamlıq mütəxəssisinizin və ya fizioterapevtinizin rəhbərliyinə müraciət edin, lakin üzgüçülük yaxşı bir başlanğıc yeri kimi görünür.


Üzgüçülük sizi ac edirmi?

Bir çoxları üzgüçülükdən sonra özlərini aciz tapırlar; lakin araşdırmalar göstərir ki, siz üzərkən iştahınız yatır, lakin sonradan arta bilər. Çox vaxt susuzluğu aclıqla səhv salırlar – siz hələ də üzərkən tərləyirsiniz, lakin hovuzda bunu hiss etməyə bilərsiniz, ona görə də hovuz kənarında su şüşəsi götürün və dəyişərkən içməyə davam edin. Hazır olun və üzgüçülükdən sonra yemək üçün sendviç, qatıq və ya meyvə kimi sağlam qəlyanaltılar qəbul edin.


Üzmədən əvvəl yemək yeyə bilərsinizmi?

Tez-tez deyirlər ki, üzmək üçün yeməkdən sonra 30 dəqiqə gözləmək lazımdır, amma bu, sadəcə olaraq köhnə arvadların nağılıdır. Qanınız mədəyə getdiyi üçün sizi boğulma riski ilə qarşı-qarşıya qoyan nəzəriyyə dayanmır, çünki yeməkdən sonra ayaqlarımızı və qollarımızı hərəkətdə saxlamaq üçün kifayət qədər qanımız var. Çox yemək yeyirsinizsə, məşq edərkən özünüzü narahat hiss edə biləcəyinizi və buna üzgüçülük də daxildir. Əgər üzməyi planlaşdırırsınızsa, çimməyə getməzdən əvvəl nə və nə qədər yediyinizi ölçün.


Açıq suya dalın

Özünüzü inamlı hiss etdikdən sonra niyə macəraya can atmayasınız və açıq suda üzməyi düşünməyəsiniz. Bəlkə göllərdə, çaylarda və göllərdə yeni üzgüçülük azadlığı kəşf edəcəksiniz? Ətraflı məlumat üçün buradakı məsləhətə baxın .


Üzgüçülük üçün nə yığmaq lazımdır


Dəsmal, çimərlik paltarı

Şapka, eynək

Tualet əşyaları, saç fırçası

 Su şüşəsi

Təzə meyvə və ya quru meyvə və qoz-fındıq kimi qəlyanaltılar

Flip floplar/hovuz ayaqqabıları

Şkaf üçün dəyişdirmə / sikkələr

Müəllif Bio


Penny Hunking RD, R.SEN və Eating Well, Living Well jurnalının redaktoru, həyatı, yeməyi sevir və müntəzəm olaraq aktiv fəaliyyət göstərir. Penni uzun illərdir ki, fitnes və məşq dərslərinin müntəzəm proqramı üzrə dərs deyirdi. Bu günlərdə o, hələ də təbliğ etdiyi şeyləri tətbiq edir və müntəzəm olaraq idman zalında, göldə və ya gəzinti və velosiped sürməkdə (tercihen gəlin yolları, yerli kanal və çay marşrutları boyunca) yerli ərazisində tapıla bilər.

home-logo
home-logo

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking