+994 70 536 75 75
Həsən bəy Zərdabi 3166

İdmandan sonra saunaya gimək zərərlidirmi, faydası varmı

Bəs idmanla məşğul olduqdan sonra saunaya getməyin faydaları nələrdir?

İdman fəaliyyətləri edərkən, çərçivəmiz laktik turşu istehsal edir. Süd turşusu idman hərəkətlərindən sonra əzələ ağrılarına səbəb olduğundan, saunada 15-20 dəqiqə vaxt keçirmək bu turşunun çirkləndiricilərlə birlikdə xaric olmasını təmin edir. Laktik turşu çərçivədən xaric edildiyi üçün sabah keçirəcəyiniz maksimum əzələ ağrısı onun təsirini azalda bilərdi!

 

Bu səbəbdən, idman məşğələləri ilə məşğul olduqdan sonra saunaya səyahət etmək, hər biri əlavə çirkləndiricilərin aradan qaldırılması və əzələ ağrılarının rahatlaşması üçün fövqəladə faydalı ola bilər.

 

Qısaca olaraq saunanın müxtəlif nemətləri belədir:

Baş sisteminizi gücləndirmək vasitəsi ilə çərçivə müqavimətini artırır

Cansız məsamələri və dəri hüceyrələrini çərçivənizdən çıxarmaq yolu ilə məsamələrinizi və dərinizi təzələyir.

Çərçivə məsamələrinin tamamilə açılmasına zəmanət verir, çirkləndiricilərin və dəhşətli maddələrin aradan qaldırılmasına imkan verir.

Qan dövranını sürətləndirir, sizi idman fəaliyyətlərində daha çox hit və canlı edir

Çərçivənin xəstəliklərə qarşı müqavimətini artırır

Bu sizə təravət hissi təqdim edir və əla dərəcədə boşalmağınıza imkan verir

Şiddətli stresə qarşı antidot kimi fəaliyyət göstərir

Birgə ağrıları azaltmağa kömək edir

Ürək-damar sistemində gözəl nəticələr verir

Xəbərdarlıq: Alkoqol qəbulu yolu ilə saunaya daxil olmaq qəti qadağandır və təhlükəlidir, çünki qan təzyiqinin gözlənilmədən aşağı düşməsinə səbəb ola bilər. Yaşlılar, hamilə qızlar və altmış beş yaşdan yuxarı uşaqlar üçün sauna vaxtını qısa tutmaq adətən tövsiyə olunur.

home-logo
home-logo

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking