+994 70 536 75 75
Həsən bəy Zərdabi 3166

Fitnes, İdmanın faydaları, Fitness İdmanı, Fitnesə başlamaq, Fitness ilə məşğul olmaq

İdmanın faydaları


Beyin gücünü artırmaq: Siçanlar və kişilər üzərində edilən müxtəlif araşdırmalar idmanın yeni beyin hüceyrələrinin, neyronların meydana gəlməsi üçün şərait yaratdığını və ümumi beyin icrasını artırdığını ortaya qoydu. Çətin bir məşq ilə məşğul olduqda zülal olaraq bilinən BDNF səviyyələri bədəndə artır. Daha yaxşı qərar verməyə, daha yaxşı düşünməyə və daha yaxşı öyrənməyə köməkçi olur. Yaddaşı itiləşdirmək: Nizamlı fiziki fəaliyyət yaddaş tutumunu və yeni şeylər öyrənmə qabiliyyətini artırır. Yaddaş və öyrənmədən cavabdeh olan hipokampus hüceyrələrinin istehsalının artımı başlayır. İdman əsaslı beyin gücü yalnız uşaqlar üçün deyil. Böyüklər arasında da yaddaşı artıra bilər. Aparılan başqa bir araşdırmaya görə, sürətli qaçış ilə məşğul olanların arasında yaddaşın inkişaf etdiyi göstərilmişdir. Vərdişlərin idarəsinə kömək: 

Beyin zövq aldığı hər şeydə dopamin ifraz edərək bədənə “kimyəvi mükafat” verir. İdman, spirt və ya bəzi qidalar bu ifrazatı hərəkətə keçirir. Çox təəssüf ki, bəzi insanlar dopamin ifrazat edən maddələrdən asılı hala düşürlər. İdman buna görə asılılıqlardan xilas olmağa köməkçi ola bilər. Qısa məşq seansları dərman, ya da spirt asılıları üçün diqqət dağıdıcı ola bilər. Əvvəlcə heç olmasa qısa zamanda istəklərini azalda bilər. Spirt və digər aslılıqlar bədən ritminin pozulmasına səbəb olur. Yuxu probleminin həlli: Yuxusuzluq çəkən bəzi insanlar üçün yüngül bir məşq ilə yuxu dərmanı ekvivalent ola bilər. Bir araşdırmada yatmadan beş altı saat əvvəl edilən idmanın bədənin nüvə istiliyini yüksəltdiyi və bədən istiliyi bir neçə saat sonra normala döndükdə də bədənin onu yuxu zamanı işarəsi olaraq qəbul etdiyi nəticəsinə gəlmişdir.

Fiziki performansınızı yaxşılaşdırır. Ürək xəstəliyi riskini azaldır.

2/39

Maksimum oksigen tutumunuzu artırır. Yüksək qan təzyiqi riskini və ya irəliləməsini azaldır.

3/39

Yüksək qan təzyiqi olanlara təzyiqi nəzarətdə saxlamağa kömək edir. Qandakı trigliseridlərin səviyyəsini azaldır.

Fitnesə başlamazdan əvvəl nəzərə alınmalı olanlar;

Xüsusi və Ümumi uyğunluq kimi iki başlıq altında işlənir. Daha doğrusu, iki ayrı məsələ. Spesifik Fitness sizə hansı idman sahəsinə uyğun olaraq irəliləyiş əldə etməklə yanaşı, maraqlandığınız idmana qarşı daha peşəkar mövqe tutmağa imkan verir. General Fitness isə gündəlik həyatınızın keyfiyyətini yaxşılaşdırmaq üçün vizual olaraq uyğun bir görünüş üçün etdiyiniz idman növüdür. Bu məsələlərin hər ikisi Fitnessə necə yanaşmağınızdan asılıdır. Futbol idmanında mərc edənlərin pullarını itirdikdən sonra fitneslə məşğul olmağa başladığı da müşahidə olunub. Bu səbəbdən Betboo kimi saytlarda mərc etdikdən sonra pulunuz yoxdursa, fitneslə məşğul ola bilərsiniz. Betboo saytı bu istiqamətdə pulsuz fitness dərsləri təqdim etməyə başlayıb və 

Xüsusi Fitness ilə məşğul olmaq istəyirsinizsə, mütləq bir məşqçi və ya idman məsləhətçisi ilə işləməlisiniz. Hədəfləndiyiniz fiziki ölçülərə çatmaq üçün tətbiq edəcəyiniz pəhriz və məşq proqramı baxımından vücudunuza ən uyğun seçimi etmənizə kömək edəcək. Eyni şey General Fitness üçün o qədər də lazım deyil . Bunu bir neçə sadə müntəzəm məşqlə ev şəraitində məşq edə bilərsiniz.

Hansı səbəbdən bunu edirsinizsə, nəzərə almalı olduğunuz detallar bunlardır;

  • Hər məşq proqramında yanınızda suyunuzu qaçırmayın. Əgər bədən tərbiyəsi ilə məşğul olsanız, proteinli süd və ya kefir kimi içkilər qəbul edə bilərsiniz. Təbii ki, su içməyi laqeyd qoymadan. Arıqlamaq və toksinlərdən təmizləmək istəyirsinizsə, detoks mayesi və ya qələvi su içə bilərsiniz. (Sadə qələvi su hazırlamaq üçün; bir gecə əvvəl küpə iki dilim limon və bir çubuq darçın əlavə edin və çalkalamadan buraxın. Ertəsi gün bu suyu istehlak edin)
  • Əgər idmana yeni başlamışsınızsa, mütləq yüngül məşqlərlə başlamalı və tədricən artırmalısınız. İlk gündən çox yüklənməməli və əzələ yırtılmasına səbəb olmamalıdır.
  • Davamlı olaraq müxtəlif hərəkətlər edərək bədəndəki bütün əzələləri aktivləşdirin.
  • Əvvəlcə şiddətli ağrı müşahidə edilə bilər, heç vaxt təslim olmayın. İstirahət etsəniz və ya işdən çıxsanız, ağrınız o gün üçün daha da güclənəcək.

Fitness İdmanının Digər Faydaları;

  • Ürək sağlamlığını gücləndirir
  • Qan təzyiqi və yuxu kimi problemləri müalicə edir
  • Daxili cinsiyyət orqanlarında əzələlərin idarə edilməsini və gücləndirilməsini təmin edir. Daha nəzarətli bir cinsi həyata aparır.
  • Vajinanın sallanmasının qarşısını alır, doğuşdan sonrakı degenerasiyanın bərpasını təmin edir
  • Kişilərdə testosteronun sərbəst buraxılmasını stimullaşdırır. Həmçinin sərtləşməmə problemini aradan qaldıraraq bir müddət sonra erkən boşalmanın qarşısını alır.
home-logo
home-logo

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking