+994 70 536 75 75
Həsən bəy Zərdabi 3166

Sauna, Saunadan necə istifadə etməli

SAUNA


sauna; Ürək, qan dövranı və sinir sistemini tənzimləyən mədəni-fiziki hadisədir. İnsan bədənində temperaturun sürətli və intensiv yüksəlməsi və azalması saunanın əsas prinsipini təşkil edir.

Dəri təbəqəsinin yuxarı səviyyəsində temperatur normadan 10 °C çox yüksəlir, eyni zamanda dəri qatının altındakı temperatur normadan 1 °C çox yüksəlir. Bu da öz növbəsində orqanizmdə xəstəliklərə qarşı mübarizə aparan maddələr olan antikorların istehsalını artırır.

Qan damarları genişləndikcə qan axını sürətlənir. Orqanizmimiz dərini soyutaraq bədən istiliyini sabit saxlamağa çalışır və sıx tərləmə ilə reaksiya verir. Dəri ölü hüceyrələrdən təmizlənərək canlanır. Yumşaq və hamar səthə malikdir.

Güclü tərləmə insan orqanizmində su və toksinlərin balansını tənzimləyir. Xüsusilə idman etdikdən sonra saunaya girmək məsləhətdir. Bunun səbəbi əzələ ağrısına səbəb olan laktik turşunun tərləmə yolu ilə çıxarılmasıdır. Finlandiyalı idmançıların güc idmanında uğur qazanmasının sauna ilə bağlı olduğu düşünülür. Bu gün müntəzəm sauna hamamları müvəffəqiyyətli idmançıların məşq proqramlarının bir hissəsidir.

Sauna ilə maddələr mübadiləsi sürətlənir və tərləmə üçün enerji tələb olunduğu üçün sauna seansında təxminən 300 kalori yandırılır. Bu məbləğ 3-4 km qaçmağa bərabərdir.

İdmançılar idmana uyğunlaşmaları nəticəsində tərlədikdə çox duz itirmirlər; sulu tərləyirlər. Bu yolla qurğuşun, nikel, civə kimi zərərli toksinlər bədəndən çıxarılır. Sauna insanların passiv vəziyyətdə sulu tərləməsinə imkan verir. Belə ki, aktiv tərləmə zamanı yaranan yorğunluqdan fərqli olaraq saunada tərləmə ilə yorğunluq aradan qaldırılır.

Daimi sauna hamamları da tənəffüs yollarının daha nizamlı işləməsinə kömək edir.

Sauna hamamı ürək-damar sisteminə və qan təzyiqinə müsbət təsir göstərir, ürəyə və bütün ürək-damar sisteminə stresssiz bir məşq verir.

Sauna ümumi qan zülallarının artmasına səbəb olur. Bu artım daha çox oksigenin toxumalara çatmasına imkan verir.

Sauna bədənin xarici təsirlərə qarşı müqavimətini artırır.

Müntəzəm sauna hamamları əzələləri rahatlaşdıraraq bədəndəki revmatizm və artrit ağrılarına yaxşı gəlir.

Soyuq duşlarla tamamlanan və qaydalara uyğun olaraq edilən sauna ziyarətlərinin faydaları göründüyü kimi genişdir. Sauna ilə siz gündəlik həyatın bütün stress və yorğunluğundan xilas olur, həyatdan həzz alırsınız.

Artıq lüks olmayan sauna stresssiz və sağlam həyat üçün sağlamlıq təcrübəsi olduğunu sübut etdi.

Dərinin gözəlliyi ilə yanaşı, sauna bəzi nahiyələrdə arzuolunmaz piylərin və selülitin əmələ gəlməsinin qarşısını alır. Bir sözlə, sauna bədən sağlamlığı və gözəlliyi üçün əla vasitədir.


Saunadan necə istifadə etməli?Saunadan necə istifadə etməli?facebookda paylaşpaylaştwitterdə paylaşıntitrəməkLinkedin-də paylaşınpaylaşwhatsappda paylaşınpaylaş

Sauna daxilində oturan qruplarda hiss olunan temperatur mərtəbələrdən qalxdıqca dəyişir. Bu səbəbdən saunaya ilk dəfə başlayanlar üçün yatarkən saunada qalmaq daha uyğundur. Bu şəkildə bədənin hər yerinə eyni temperatur tətbiq edilir.


Finlandiyanın ənənəvi Fin hamamı kimi tanınan Sauna, gərgin iş günlərinin xilaskarı, dincəlmək üçün axtarılan dinc yerdir. Sauna dərinin məsamələrini açıb ölü hüceyrələri təmizləyərkən, rütubətli hava ilə rahatlama təmin edir. Ümumiyyətlə, saunanın prinsipi nəmlənmiş hava ilə tərləməni təmin edərək bədəndən zəhərli maddələri tər vasitəsilə çıxarmaqdır. Sauna sobaları və sauna qızdırıcıları taxta materiallarla dizayn edilmiş kiçik otaqlarda hazırlanmış saunalar üçün əvəzolunmazdır. Sauna sobalarının üzərinə qoyulan isti daşlar istiliyi saxlayır və ətraf mühitin uzun müddət isti qalmasına kömək edir.


İnsanların rahat uzanıb oturması üçün kifayət qədər böyük, saunada isti və quru hava olan ağacdan hazırlanmış bir növ isti hava vannasıdır. Ümumiyyətlə, saunada temperatur 40-90 dərəcə Selsi arasındadır. Tavan hündürlüyündə temperatur 100 dərəcəyə çatır.


* Saunaya girməzdən əvvəl paltar və eynək, kontakt linzalar, zinət əşyaları, saatlar kimi əşyalar çıxarılmalıdır


* Sabun və isti su ilə gözəl bir duş alın


* 5-15 dəqiqədən sonra spontan tərləmə başlayanda saunadan çıxmalısınız ( Diqqət!Saunada 5 dəqiqədən az qalmağın faydası olmayacaq, çünki 30 dəqiqədir).Bir dəqiqədən artıq qalmaq da təhlükəlidir),


* Duş qəbul etməklə və ya yenidən hovuza girməklə bədəni sərinləmək lazımdır,


* Bədən istiliyi 10-20 dəqiqə uzanaraq azalmağa davam edilməlidir.


* Daha sonra yenidən saunaya girməlisiniz, (bu ikinci seansda sauna ətri ilə taxta vedrədə kepçe ilə az miqdarda su götürülərək isti soba daşlarının üzərinə tökülərək saunada rütubət artırılır, və bədəni masaj fırçası və ya bitki yarpaqlarından hazırlanmış təbii fırça ilə masaj etmək olar)


* Saunadan istifadə Bitirdikdən sonra çıxarılır və 20 dəqiqə dincəlir. Əvvəlcə isti su ilə sabunla duş almalı, sonra soyuq su ilə (dəri məsamələrini bağlamaq üçün) duş almalı və bədən tam soyuduqdan sonra geyinməlisiniz.


* Nəhayət, yüngül, lakin duzlu bir şey qəlyanaltı edilməli və orqanizmin duz və su itkisini aradan qaldırmaq üçün bol su və ya meyvə suyu içilməlidir.

home-logo
home-logo

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking