+994 70 536 75 75
Həsən bəy Zərdabi 3166

İsti vanna, İsti vannaların əsas 5 faydası

İsti vanna

Sağlamlığı satın almaq mümkün deyil, amma ona kömək etmək olar. Stressi azaltmaqla və istirahəti artırarkən daha sağlam həyat tərzi yaşamaq istəyirsinizsə, niyə isti vanna qəbul etməyəsiniz? İsti vannaların faydalarından biri hidroterapiyadır, sağlamlığı qorumaq üçün suyun istifadəsi, fiziki və psixi sağlamlıq problemlərinin geniş spektrini müalicə etmək üçün təbii bir üsuldur. Hidroterapiyadan həzz almaq üçün reaktiv masajlı spadan daha yaxşı bir yol yoxdur. İsti su və masajın birləşməsi bir sıra sağlamlıq faydaları təklif edir.

İsti vannaların əsas 5 faydası

1. Stressin azaldılması

Stress bədənə böyük zərər verə bilər. Yorğunluq və baş ağrılarından əzələ gərginliyinə və həzm problemlərinə qədər stress sizi çürük hiss edə bilər. Uzun və çətin gündən sonra stresdən qurtulmağın ən yaxşı yollarından biri isti vannada islatmaqdır . Jet masajı ilə birləşən suyun istiliyi stress əlamətlərini yüngülləşdirməyə kömək edərkən bədəni rahatladır. İsti vannaların əsas üstünlüklərindən biri odur ki, o, sizin endorfin istehsalınızı artırır, bədəninizi rifah hissi ilə doldurur və eyni zamanda sizə enerji verir.

2. Ağrılı Əzələləri Azaldır

Yorğun, ağrılı əzələlər üçün ən yaxşı vasitələrdən biri nəm istilikdir, xüsusən də masajla birləşdirildikdə. Müntəzəm isti vanna istifadəsinin əzələ spazmlarını və sərtliyini asanlaşdırdığı və nəticədə daha az ağrıya səbəb olduğu aşkar edilmişdir. Bu , istilik, masaj və üzmə qabiliyyətinin müalicəvi güclərini birləşdirən hidroterapiya adlı terapevtik texnika kimi tanınır.

4. Hərəkət diapazonunun artması

Əgər məhdud hərəkətlilikdən əziyyət çəkirsinizsə, isti vanna kömək edə bilər. Suyun istiliyi qan axını sürətləndirdiyi üçün əzələlər isinir. Bu uzanmaq üçün mükəmməl vaxtdır. Əzələlər isti olduqda, daha elastik olurlar. Qızdırılmış suda müntəzəm olaraq uzanmaq elastikliyinizi və ümumi hərəkətliliyinizi əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdıra bilər.

5. Təkmil Yuxu

Hər gecə səkkiz saat möhkəm yatmaq istəyirsənsə, isti vannadan istifadə kömək edə bilər. Əslində, yuxusuzluq və narahat ayaq sindromundan əziyyət çəkənlər tez-tez isti vanna istifadə etdikdən sonra daha yaxşı bir gecə yuxusunu bildirirlər. Mütəxəssislərin fikrincə, isti vannada 20 dəqiqə islatmaq da daxil olmaqla, yuxu rejimi yuxu keyfiyyətinizi yaxşılaşdırmaq üçün uzun bir yol keçə bilər. Bunun səbəbi istilik temperaturunuzu yüksəldir və çəlləkdən çıxdıqdan sonra temperaturun yavaş azalması bədəninizə yuxu vaxtının gəldiyini bildirir.

home-logo
home-logo

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking