+994 70 536 75 75
Həsən bəy Zərdabi 3166

Fitnes, Fitnes faydaları, fitnes bakıda, fitnes novleri, fitness yasamal, fitness tiblisi, fitnes 20 yanvar

Fitnes

Fitnes sizin saglamliginiz ucun en yaxsi idman novudur.Fitness sizi hem saglam hem formada saxlayacaqdir.

fitnesin faydalari saymaqla bitmez yag eritmek ucun en gozel idman novudur.

Fitnes Çoxları düşünür ki, fitnes yalnız artıq çəkidən azad olmaq üçün vasitədir. Lakin fitnes həm də sağlamlığı qorumaq və insanların özlərini daha yaxşı hiss etmələri üçün əla seçimdir. Davamlı fitneslə məşğul olan şəxslər özlərini daha yaxşı hiss edir, çox yaşayır və daha effektiv işləmək gücü əldə edirlər.

İllərlə piy və əzələ kütləsi arasında nisbət dəyişir. Piy kütləsi aktiv əzələ kütləsini geridə qoyur. Orta fiziki yüksüz, 60 yaşa çatdıqda 30% əzələ gücünü itirmək mümkündür.

Gündəlik idmanla məşğul olan insanlar arasında keçirirlən sorğuya əsasən məlum olmuşdur ki, onlar, özləri və güclərinə daha çox əmin olduğundan, stress və depressiya halları ilə daha az rastlaşırlar.

Orqanizm üçün çox vacib sayılan maddələr mübadiləsi idmanla məşğul olduqda yaxşılaşaraq, immun sistemini gücləndirir, bu isə qrip və soyuqdəymə ilə mübarizədə kömək edir.

Oturaq həyat tərzi sürən və az hərəkətdə olan insanlar daim yuxu problemləri ilə üzləşirlər,yuxusuzluqdan əziyyət çəkirlər. Bunun isə sağlamlığa nə qədər ziyan olduğunu bilirik.

Fitnes zalları

Gündəlik fitnes fiziki yükün yoxluğu (hipodinamiya), ürək-damar siteminin xəstəlikləri təhlükəsinin əsas faktorlarından sayılır.

Fitnes-Fiziki məşğələlər həmçinin beynin aktivliyini və sevinc hormonu olan "serotonin"in istehsalını artırır. Bu isə yaxşı əhval və beyin aydınlığına səbəb olur.

Hər səhər 30 dəqiqə ərzində müəyyən Fitness zallarında idman hərəkətləri etməklə, ifraz olunan endorfin qanda dövr edərək insanın enerjili və bütün günü tonusda qalmasını təmin edir.

Gündəlik fitneslə məşğul olan insanlar, divanda vaxt keçirməklə oturan insanlardan 32% daha az dayaq vəzifəsinin xroniki xəstəliklərinə tutulma təhlükəsindən əziyyət çəkirlər.

Beləliklə orqanizminizi fiziki yüksüz qoyduqda, bu bədənin passiv olması və bundan əlavə müxtəlif xəstəliklərin yaranmasını təmin edir. Yalnız unutmayın müəyyən xəstəliklər zamanı fitness əks göstərişli sayıla bilər.

Fitnes faydalari

Bunlardan xroniki böyrək xəstəlikləri, qaraciyər xəstəlikləri, xoşxassəli hiperbillirubinemiya, qaraciyər sirrozu, qida borusu xəstəlikləri, sidik sitemi xəstəlikləri, endokrin sistemi xəstəlikləri (şəkər, qalxanvari vəz), tənəffüs sisteminin xəstəlikləri, bronxial astma və bir çox digər xəstəlikləri misal göstərmək olar.

Oturaq həyat tərzi sürən və az hərəkətdə olan insanlar daim yuxu problemləri ilə üzləşirlər.Yuxusuzluqdan əziyyət çəkirlər, bunun isə sağlamlığa nə qədər ziyan olduğunu bilirik.

Gündəlik fiziki yükün yoxluğu (hipodinamiya), ürək -damar siteminin xəstəlikləri təhlükəsinin əsas faktorlarından sayılır.

İllərlə piy və əzələ kütləsi arasında nisbət dəyişir. Piy kütləsi aktiv əzələ kütləsini geridə qoyur. Orta fiziki yüksüz, 60 yaşa çatdıqda 30% əzələ gücünü itirmək mümkündür.

Orqanizm üçün çox vacib sayılan maddələr mübadiləsi idmanla məşğul olduqda yaxşılaşaraq, immun sistemi gücləndirir, bu isə qrip və soyuqdəymə ilə mübarizədə kömək edir.

Fitnes Gündəlik fiziki məşğələr ürək əzləsini möhkəmləndirir.

Fitnes - le mesgul olmaq size ne qazandiracaq

Gündəlik idmanla məşğul olan insanlar arasında keçirirlən sorğuya əsasən məlum olmuşdur ki, onlar, özləri və güclərinə daha çox əmin olduğundan, stress və depressiya halları ilə daha az rastlaşırlar.

Hər səhər 30 dəqiqə ərzində müəyyən idman hərəkətləri etməklə, bu məşq zamanı çıxarılanendorfin, qanda dövr edərək insanın enerjili və bütün günü tonusda qalmasını təmin edir.

Gündəlik fitneslə məşğul olan insanlar, divanda vaxt keçirməklə oturan insanlardan 32% daha azdayaq vəzifəsinin xroniki xəstəliklərinə tutma təhlükəsindən əziyyət çəkirlər.

Beləliklə orqanizminizi fiziki yüksüz qoyduqda, bu bədənin passiv olması və bundan əlavə müxtəlif xəstəlilərin yaranmasını təmin edir. Yalnız unutmayın müəyyən xəstəliklər zamanı fitness əks göstərişli sayıla bilər.

Bunlardan: xroniki böyrək xəstəlikləri, qaraciyər xəstəlikləri, xoşxassəli hiperbillirubinemiya, qaraciyər serrozu, qida borusu xəstəlikləri, sidik sitemi xəstəlikləri, endokrin sistemi xəstəlikləri (şəkər, qalxanvari vəz), tənəffüs sitemin xəstəlikləri, bronxial asma və bir çox digər xəstəliləri misal gətirmək olar.

Fitnes bakıda

Bakida en yaxsi fitnes zal axtarirsizsa my class fitness sizin ucun en dogru secimdir.Bizim fitnes zalımız sizin rahatliginiz ve saglamliginiz ucun hersey dusunulubdur.

home-logo
home-logo

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking

Hovuz

Fitness

Jakuzi

Sauna

Duz otağı

Buxar otağı

Turk hamamı

Kisə/Köpük

Masaj

Restoran

VİP otaqlar

Parking